Hukum Tarikan

Baru - baru ni saya ada menonton video yang boleh tahan panjang bertajuk Law Of Attraction. Siapa yang belum tengok, sila tengok now!! kire ni video wajib tonton gitu.. haha..


Banyak perkara baru dan menarik yang ada dalam video tu. Selama ni just tau macam tu jer pasal Law of Attraction ni tapi bila tengok video ni, banyak lagi rupanya rahsia yang saya tak tau. hihi.. Law of attraction ini kalau dalam bahasa kita ialah Hukum Tarikan. Sebenarnya pemikiran kita ni umpama magnet kepada alam sekeliling. so kita kene hati - hati dengan apa yang kita fikir. kalau selalu fikir takde duit manjang, haaa memang itu yang akan datang pada kita nanti. 

Pernah dengar tak firman Allah yang bermaksud 

 “Aku adalah sepertimana sangkaan hambaKu terhadapKu.."

Rupanya kekdah Law Of Attraction ni dah lama wujud dalam al Quran. Bersyukurnya kita sebagai umat Islam , untuk amalkan kaedah Law Of Attraction ni kita boleh buat berpandukan al Quran. Insya'Allah kita takkan tersesat atau salah guna Hukum Tarikan ni.

Law of Attraction ni kalau kita fahami ia sebenarnya mengajar kita supaya sentiasa berfikir yang baik - baik. Sekalipun kita dalam situasi super negative, kita wajib fikir positif. Ini kerana bila kita terfikir sesuatu, nature akan react dengan pemikirtan kita. Pemikiran kita ni umpama magnet tau. Makin kita fikir benda yang sama berulang kali, maka makin kuat tarikannya. Apa jadi kalau kita berulang kali fikir perkara yang negatif? Percayalah, itu pasti berlaku!!

So lepas ni, berhenti terus dari fikir yang bukan - bukan, berhenti terus dari fikir negatif dan buruk .. TUKARKAN yang negatif kepada positif. sekalipun dapat surat hutang fikir positif. Fikir duit aku banyak, duit aku banyak.. duit aku terlebih - lebih..

Banyak lagi yang kita boleh dapat dari video tu. Kalau you all nak tau lebih, boleh search di youtube jer video Law Of Attraction ni. Confrm best!!

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baca ni! Best!