Proses penuaan dilambatkan dengan Vivix


Penuaan bukan setakat fokus pada kulit tetapi penuaan di sini melibatkan semua. Dari fungsi organ2, system immunity, dari aspek kesihatan, penglihatan, pergerakan dan macam – macam lagi. Penting untuk kita mengekalkan tahap kesihatan, kecantikan dan kecergasan yang optimum ketika usia semakin meningkat. Dengan vivix, semuanya tidak mustahil kerana vivix melambatkan proses penuaan dan membolehkan usia kita menjadi lebih lama… insya’Allah..

 
Sedikit info ringkas tentang Vivix...
Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.
Secara ringkasnya.. Vivix bagus utk memperbaiki sel, menghalang & menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.. Kenapa DNA? Kerana hampir setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA akibat serangan radikal bebas.



Untuk anda yang baru nak kenali apa itu vivix, jom kita kenali fungsi utama ramuan – ramuan utama yang terdapat di dalam vivix.

1.Muscadine Grape 
-Mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti-bakteria

2.Purple Carrot
Mengurangkan risiko penyakit koronari jantung 

3.Elderberry  (Sambucus Niagra)
Mampu memberi perlindungan  terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung,mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman

4.Polygonum Cuspidatum    
Melambatkan proses penuaan,merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah ,mengurangkan berat badan

Jom borong  sekarang kerana promosi VIVIX pada harga SUPERSPECIAL bakal berakhir 6 hari lagi. Sesiapa yang belum bervivix, inilah masanya untuk kalian mula. Pada harga  yang jauh lebih murah, saya pasti memang berbaloiii sangat.. pada yang dah mencuba , ambillah peluang yang jarang – jarang Shaklee tawarkan ini untuk memborong terus 2-3 botol. Dah nama pun jimat kan.. so ape lagi?? Seranglah..
Saya dah selamat borong beberapa botol Vivix sebab ramai sangat yangborong.. takut abbess jer..

Love,
JIha
0175012307

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baca ni! Best!