Performance Drink bukan hanya untuk ibu menyusu


PERFORMANCE DRINK Shaklee...inilah dia minuman favourite sempena nak berpuasa...kekal bertenaga sepanjang hari..insyaAllah..


Sekilas fakta tentang Performance Drink :

  1. Minuman elektrolit yang mengawal keseimbangan bendalir badan agar tidak kekeringan atau mencegah dehidrasi.
  2. Mengandungi formula 3 jenis karbohidrat iaitu matodextrin, fructose & glucose yang penting untuk tenaga dan stamina.
  3. Mengandungi formula unik Shaklee iaitu Opticarb yang membekalkan tenaga serta-merta dan berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dalam darah.
untuk ibu2 menyusu je ke Performance Drink ni.?.. ehhh tidakkk.... ia sesuai untuk:
  • Ahli Sukan
  • Ibu yang menyusu, mengandung dan sedang berpuasa(insyaAllah mencegah dehydrate,sejukkan badan dan secara taklangsung susu tak akan merudum) <-- ..testimoni mommy lyna:" Setakat ni, alhamdulillah. Semalam kami semua tak terbangun sahur, sedar2 dah dekat Subuh, saya cuma sempat ambil 2 gelas Performance Drink ni, dan alhamdulillah sampai ke petang susu masih banyak bila dipicit anak2.Saya pernah berpuasa (puasa ganti) tanpa mengambil minuman ni, menjelang petang, susu dah mula ‘kering’ dan anak2 start mengamuk. 
  • Penghidap kencing manis 
  • Jemaah Haji dan Umrah <---..saya pergi umrah haritu..satu canister abih...alhamdulillah bertenaga tak mudah mengantuk..bestt..dan ini testimoni ibu kak N.. " Emak ibu sendiri pada mulanya tidak percaya dengan performance drink bagus untuk mereka yang ke umrah. Ibu belikan sebagai tanda hadiah sebelum emak bertolak ke umrah selama 14 hari perjalanan.Bila pulang dari umrah emak ibu seronok bercerita bagaimana sedapnya performance drinkitu serta memang benar tidak rasa keletihan walau panas terik tetapi jemaah lain mengeluh keletihan.Seronoknya ibu dengar testimoni dari emak ibu 
  • Mereka yang bekerja di tengah panas-.:dulu kalau kat miri..gi site,gi offshore..minum ni..mmg kurang rasa haus....kalo tak.keringg 
  • Orang dewasa/kanak2 yang demam - testimoni Lini yang sakit kepala/demam - "baguslah kak performance ni..saya minum..tidur..bangun tidur..hilang sakit kepala.rasa segar. 
  • Mereka yang sudah berusia/lemah - testimoni pn NurFiza--- Selama ini abah saya jarang berpeluh, maklumlah abah jarang bersenam. Semenjak saya membelikan Performance Drink untuknya, beliau sangat sukakannya. Katanya abah sekarang selalu berpeluh walau berjalan dalam jarak yang dekat. Setiap hari beliau minta emak sediakan segelas performance drink untuknya. Alhamdulillah. 
  • Mereka yang letih setelah seharian bekerja 
  • bagus untuk sesiapa sahaja...


pendek kata ... Shaklee Performance® gives you the carbohydrate energy that your body needs for endurance, as well as fluids and a unique balance of electrolytes to help prevent dehydration.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

sumber : mamacery 

Harga Runcit : RM82.50 (Semenanjung) / RM87.50 (Sabah & Sarawak)
Kuantiti :539gram
JIHA 0175012307
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : najihah sudi
PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk adalah khas untuk PELANGGAN SAYA sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk sebarang masalah yang timbul, cara pemakanan suplemen yang lebih terperinci, tips - tips dan sebarang konsultasi selepas pembelian. Terima kasih.. :-)



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baca ni! Best!