Bagaimana Carotomax Berfungsi?


CarotoMax merupakan suplemen antioksidan yang hebat keluaran Shaklee. Ia terdiri daripada 6 karotenoid terbaik, iaitu alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin. Apa itu karotenoid? Karotenoid adalah kumpulan makanan yang mempunyai pigmen warna kuning, oren dan merah yang kaya dengan vitamin A. CarotoMax telah terbukti lebih selamat dari vitamin A. Pengambilan vitamin A yang berlebihan boleh menyebabkan toksisiti (keracunan). Walaubagaimanapun ahli saintis telah menemui beta karotena pada tahun 1932. Ia merupakan prekursor vitamin A dan didapati selamat untuk pengambilan.
CarotoMax keluaran Shaklee mengandungi tambahan Astaxanthin yang dikenali sebagai Raja Karotenoid. CarotoMax keluaran Shaklee diekstrak daripada buah dan sayur yang kaya dengan sifat antioksidan seperti berikut:
Ahli nutrisi mencadangkan pengambilan 5-9 hidangan buah dan sayur untuk mengekalkan konsentrasi beta karotena dalam darah untuk memelihara kesihatan penglihatan, kulit dan mencegah kanser. Maka cara paling mudah ialah melalui pengambilan CarotoMax.  Tahukah anda bahawa 1 hidangan CarotoMax adalah bersamaan denga 89 raspberries, 102 pisang, 714 aprikot, 113g salmon dan 285 anggur? 

Apa yang dapat anda perolehi daripada pengambilan CarotoMax yang berterusan?
  • Mempertingkatkan daya penglihatan dan membantu mengurangkan masalah berkaitan mata seperti rabun malam, rabun dekat, mata kering, astigmatisma, presbyopic, mata lesu, glaucoma, katarak, floaters, eyebag dan lingakaran hitam pada mata.
  • Untuk kecantikan kulit - mampu melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan acne. Penggunaan luaran pula boleh digunakan untuk merawat scabies, acne, ulser kulit, pustule, etc.
  • Mengukuhkan sistem imun
  • Mencegah kanser - penggunaan yang berterusan mampu menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser terutamanya kanser paru-paru dan payudara.
  • Menghalang infeksi - ia merangsang enzim membunuh kuman yang membawa penyakit sistem respiratori paru-paru, batuk, hepatitis, asma, dan selsema.
  • Melindungi epithelial - ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari dan saluran usus. 
  • Menggalakkan pertumbuhan yang normal dan sihat - menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gusi, gigi dan sistem reproduksi. Ia juga membantu penghasilan sperma yang sihat. 
 sumber : http://beyondmama.blogspot.com/2012/10/carotomax.html

JIHA 0175012307
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : najihah sudi

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk adalah khas untuk PELANGGAN SAYA sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk sebarang masalah yang timbul, cara pemakanan suplemen yang lebih terperinci, tips - tips dan sebarang konsultasi selepas pembelian. Terima kasih.. :-)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baca ni! Best!