Set Rawatan Dan Penjagaan Rambut.. PROSANTÉ..

Untuk penjagaan rambut supaya rambut kekal sihat dan lembut, saya menggunakan Set Prosantè.

Baik lelaki mahupun wanita, masalah penipisan rambut bermula seawal umur 35 tahun. Rambut setiap orang akan sentiasa mengalami kerosakkan disebabkan oleh :

Diet yang tidak seimbang
Kurang nutrisi
Proses kimia (mewarna, proses kerinting dan meluruskan rambut)
Penggayaan (alat panas rambut, pengkerinting)
Stress kehidupan
Tidak cukup tidur
Kekangan masa

Di sini, Prosanté memberi penyelesaian kepada 2 masalah biasa iaitu : kerosakkan dan penipisan yang berkaitan

Hasil daripada ujian klinikal menunjukkan sistem penjagaan rambut Prosantè secara SEMULAJADI mampu :

Mengurangkan kehilangan rambut sewaktu bersikat
Meningkatkan ketebalan rambut
Mengurangkan kerosakan untuk semua jenis rambut

Set Rawatan Rambut Prosanté membuatkan rambut anda lembab serta melawan kerosakan. Hasilnya rambut lebih menawan, berseri dan lebih sihat!!

Itu memang saya tidak nafikan. Sejak saya menggunakan set rambut Prosanté, saya perasan makin lama, makin kurang rambut saya gugur.. Kalau tidak sebelum ni setiap kali cuci dan sikat rambut, mesti baaanyakkk sangat rambut yang gugur. Punyelah saya risau sampai kadang - kadang termimpi - mimpi ... Huhu.. Tapi sekarang setiapkali lepas cuci rambut, kepala rasa 'ringan'!! Rasa lembuttt je rambut nih

Jadi pada anda yang mempunyai apa - apa masalah rambut nih.. Boleh la mencuba set rawatan rambut Prosanté..

Hasilnya.. PASTI MENGKAGUMKAN!!!

Untuk sebarang pertanyaan dan lebih info, jangan segan - segan untuk menghubungi saya ya!!

JIHA 0175012307
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : najihah sudi

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk adalah khas untuk PELANGGAN SAYA sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk sebarang masalah yang timbul, cara pemakanan suplemen yang lebih terperinci, tips - tips dan sebarang konsultasi selepas pembelian. Terima kasih.. :-)




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baca ni! Best!