Menjaga dan merawat kulit secara bijak!

Tadi lepas cuci muka, belek – belek kejap muka nih.. hmm. Garisan halus kat dahi dah pudar!! Alhamdulillah.. pengambilan vitamin E secara konsisten telah membuahkan hasil.. Yay!

Siapa yang nak tua cepat,kan? Kalau boleh biar umur je yang bergerak tapi fizikal kita terutama kulit ni maintain muda.. x gitew?? Hehe.. saya memang concern dengan kulit saya.. terutama bahagian muka.. bila kulit sihat dan berseri terasa lebih confident bila keluar jumpa orang. Saya rasa korang pun macam tu kan?

Saya ni seorang yang simple.. kalau boleh keluar rumah just nak pakai krim dan berbedak jer. X perlu nk make up tebal – tebal sebab saya lebih suke penampilan yang natural.. saya lebih suke tonjolkan kulit yang sihat daripada make up beria. J

Untuk penjagaan kulit dari dalam, antara suplemen yang saya amalkan ialah mengambil vitamin E setiap hari. Vitamin E Shaklee ni memang antara my all time favorite sebab kebaikan dan kesannya yang sangat hebat. Vitamin E Shaklee yang bestnye adalah kerana kuasa antioksidanya yang sangat power. 20 kali lebih power daripada vitamin C tu..

Mesti ada yang tertanya – tanye.. Nape perlunya antioksida yang tinggi? Jawapannya mudah jer.. antioksida ni mengelakkan sel kulit kita rosak.. bila rosak maka kulit kita ni mudah lah mendapat pelbagai masalah macam jeragat, jerawat, berkedut, kusam, tak berseri, nampak lebih tua dari usia sebenar.. jadi, lebih tinggi kuasa antioksida, maka makin kurang sel – sel kulit kita rosak dan bermasalah.. kulit lebih sihat, anjal, pejal dan awet muda..

Vitamin E Shaklee adalah semulajadi (maka sangat mudah diserap oleh badan) dan lengkap dengan 2 tambahan yang best iaitu Selenium dan Ekstrak Biji Anggur. Selenium dan Ekstrak Biji Anggur ni membuatkan Vitamin E Shaklee adalah Vitamin E yang paling lengkap, paling berkuasa dan paling hebat di pasaran. Selenium membantu supaya badan kita dapat menyerap Vitamin E dengan lebih baik manakala Ekstrak Biji Anggur meningkatkan kuasa anti-pengoksidaan sel.

Pada anda yang perlukan suplemen untuk kulit, memang saya sangat mengesyorkan korang ambillah vitamin E nih.. pastinya berbaloi – baloi.. Dengan harganya yang murah, dengan kuasanya yang hebat, pasti x menyesal beli..

Untuk sebarang pertanyaan dan lebih info, jangan segan - segan untuk menghubungi saya ya!!

JIHA 0175012307
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : najihah sudi

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk adalah khas untuk PELANGGAN SAYA sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk sebarang masalah yang timbul, cara pemakanan suplemen yang lebih terperinci, tips - tips dan sebarang konsultasi selepas pembelian. Terima kasih.. :-)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baca ni! Best!