Bila waktu malam , dah tak perlu pakai stoking tangan.. hilang rasa kebas. Paling best, nak ‘membuang’ pun lawas jer..


Seronok rasa hati bila baru ni jiran depan rumah bercerita yang tangannya dah xkebas – kebas macam dulu. Maklumlah, kami ni tinggal di Cameron Highlands. Ada masa memang panas tapi bile sampai musim sejuk yang windy tuh.. brrrrr.. memang sejuk sangat. Waktu siang pun suhu boleh cecah 17◦C!! Bayangkan kalau waktu malam??? Huhuhu..

Sebenarnya, sebulan yang lepas jiran ade mengadu tangannya kebas dan lenguh bila waktu malam. So, bila masuk maghrib dia akan terus pakai stoking tangan. Katanya, tangan kebas dan lenguh sangat sampai rase mcm nk potong!! Haish!! Sakit betul tuh! Huhu… so saya pun suggest OSTEMATRIX. Melalui pembacaan saya, lenguh2 dan kebas2 tu berpunca dari kekurangan CALCIUM.

Alhamdulillah sebulan selepas itu, jiran kata TANGAN DAH TAK KEBAS mcm sebelum ni. Kalau kebas pun, sikit2 je.. BADAN PUN XCEPAT LETIH, SAKIT PINGGANG PUN KURANG katanya. (Sebab jiran saya ni berniaga di kedai makan..)Wahhh.. memang seronok sebab dapat EXTRA dari yang diharapkan. Paling – paling best kata jiran, MEMBUANG PUN MUDAH SANGAT.. LAWAS HABISSS.. Yup, memang betul.. Ostematrix memang membantu otot usus bekerja dengan lebih baik. Ini kerana KALSIUM diperlukan supaya proses pengecutan otot dapat berlaku dengan lebih lancar. 

Inilah die Ostematrix Shaklee. tadaaa..

 

Ingin dapatkan Ostematrix pada harga istimewa?? Boleh contact saya, jiha  dan free consultation akan saya berikan khas untuk anda, pelanggan saya >_<


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baca ni! Best!