My First Supplement

Dulu mase kecik-kecik ada 1 supplement yang iklannya selalu kuar kat tv. Mase ni umur saya dlm 6, 7 tahun kalau xsilap. Mase ni rasenye supplement scott emulsion the only supplement yang dok glamer kat tv. Iklan die yang anak ikut bapak g mancing tu.. Kalau tak silap lah.. Haha.. 

Iklan scott's emulsion ni boleh tahan kuat juga pengaruh dia. Ingat lagi ramai kawan - kawan yang parents derang beli bagi derang makan. Mak saya pun termasuk sekalilah. Hahaha.. Tapi rasanya dulu tak lama saya ambil scott's emulsion ni. Rase mcm telan 2 botol je kot. Pastu mak saya tak beli dah. Tak taulah kenapa. 

Tapi saya akui, scott's emulsion perisa oren tu memang sedap bangat. Sehari mak bagi 1 sudu besar je tapi biase lepas tu saya senyap2 ambil lagi 2-3 sudu. Hahaha.. Entah - entah sebab tu kot mak dah tak beli lagi. Bajet sebotol tu untuk sebulan tapi tahan 2 minggu je. Hahaha

Lepas stop Scott's Emulsion mak takde bagi lagi dah supplement. 

Eh, ubat homeopathy tu consider supplement ke? 

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baca ni! Best!