Jana income 3,4,5 mahupun 6 angka dengan SHAKLEE.. Dari rumah je pun.. Semuanya online.. Xyah nk kuar2 g meetinglah bagai.. Haaa.. Ade brani?

Kalau dulu mungkin saya segan nak cakap yang saya seorang surirumah (act xlah totally suri rumah kerana sy juga keluar menguruskan bisnes suami). Tapi sekarang bila orang tanya, kerja apa? Surirumah yang bekerja! Hahaha.. Seronok2.. Mau xseronok? Walaupun uruskan suami, anak dan rumah.. Income tetap masuk.. Peruntukkan beberapa jam utk bisnes shaklee dan fokus.. Insya'Allah..

Mungkin ada orang cakap.. Ala.. Dia tuh dok umah .. Bolehlah bisnes.. Ngadap komputer.. Ngadap fesbuk 24 jam.. Eh2, haa.. Cube jadi surirumah nak? Seminggu cukuplah.. Mesti xnak dah..dari subuh sampai ke malam, non stop uruskan mcm2 hal kat umah..

Lagipun.. Kalau anda nak, seribu daya... Kan? Jangan fikir aku xboleh la.. Aku susah lah.. Aku xfreelah.. Aku penatlah... Haaaa... Hati2 dengan apa yang anda tanam dalam minda. LIKE ATTRACTS LIKE.. Ini yang saya belajar dalam Shaklee.. Bile kite asyik fikir negative jer.. Maka bende2 yang negative akan datang dan melekat kat kita.. Sebaik2nya, fikirlah positif, sangka baik dengan semua org, semua benda, semua keadaan.. Tanamkan dalam hati dan minda, insya'Allah semua itu akan datang pada kita..

Ok, dalam bisnes Shaklee ni mudah jer.. Xperlu cari downline untuk dapat sebarang bonus dr shaklee. Hanya KONGSIKAN KEGEMBIRAAN DAN KEPUASAN HATI ANDA KETIKA MENGGUNAKAN BARANGAN SHAKLEE. Cuba dan jatuh cinta dengan SHAKLEE..

Dengan modal hanya rm75, anda layak menjual Shaklee.. Haa.. Kalau ada duit lebih boleh lah beli sedikit stok.. Stok ini umpama gula.. Ada gula.. Maka adalah semut yang datang.. Semut2 ini adalah pelanggan kita.. Jadi, kalau ade bajet memang saya galakkan ambil sedikit stok.

Xde extra bajet? Duit ngam2 utk register? Xpe.. Jangan susah hati.. Kongsikan dulu kegembiraan pengguna2 shaklee.. Promosikan dulu barangan shaklee.. Ade order, orang dah masukkan duit, baru kite beli drpd branch shaklee.. Kirnye.. Stok kita Shaklee yang pegang... Haa.. Mudah , kan?

Hei! Banyak lagi cara tau .. Bukan setakat ini jer.. Apa2 pun .. Register dulu.. Join member.. Banyak lagi kelebihan yang anda pasti dapat seperti CASH REBATE, CAR BONUS, PAKEJ PERCUTIAN / UMRAH..

Sila hubungai saya untuk ketahui lebih lanjut..

Jiha 017.5012307
Facebook : najihah sudi
Page : cik rerama

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baca ni! Best!